Copyright © 2024 IRONCEREALS S.R.L
Mai adauga produse de 85 LEI ca sa poti finaliza comanda
MrIron (Mr. Iron) este denumirea comercială a SC IRONCEREALS S.R.L., persoană juridică română, constituită în baza Legii 31/1990, cu sediul social în municipiul București, str. Grigore Moisil 10, București, sector 2, înregistrată la Oficiul Național Registrul Comerțului București, sub nr. J40/6530/2022, Cod unic de identificare: 45923448, denumită în cuprinsul prezentei politici MrIron (Mr. Iron), Vânzător, Noi sau Subscrisa.
A.1) Cumpărător – orice persoană fizică în vârsta de minim 16 ani ori persoană juridică legal înființată în Romania sau în afara ei, deținătoarea unui cont pe site-ul www.mriron.ro și care plasează o comandă
A.2) Utilizator – orice persoană fizică sau juridică înregistrată în site care și-a dat acordul cu privire la termenii și condițiile de utilizare a platformei prin crearea unui cont
A.3) Client – orice persoană fizică sau juridică care deține sau obține acces la conținutul site-ului subscrisei prin orice mijloc de comunicare și care plasează o comandă
A.4) Vânzător – Mr.Iron – societate comercială română
A.5) Cont – modalitatea prin care o persoană interesată poate plasa o comandă, formată dintr-o adresă de postă electronică și o parolă
A.6) Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj transmis de subscrisa, care conține informații generale sau tematice cu privire la produsele / serviciile vândute sau prestate de noi, oferte promoționale sau prezentarea noilor produse din portofoliul Mr. Iron
A.7) Site – magazinul online găzduit la adresa web www.mriron.ro și toate subdomeniile acestuia
A.8) Comandă – Ordin electronic între Cumpărător și Vânzător, prin intermediul căruia Cumpărătorul comunică Vânzătorului intenția sa fermă de achiziționare a produselor comercializate de acesta, și individualizate conform conținutului coșului de cumpărături
A.9) Bunuri – Produse listate pe site-ul www.mriron.ro în vederea comercializării
A.10) Contract – reprezintă acordul de voință, încheiat la distanță prin mijloace electronice sau telefonice, fără prezența fizică și simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului
A.11) Conținut – este alcătuit din:
– totalitatea informațiilor prezente pe site, care pot fi accesate ori vizualizate prin utilizarea unui dispozitiv ce permite accesul la aceste informații
A.12) Recenzie (Review) – evaluarea scrisă sau punctată cu ajutorul unui sistem de stele, de către cumpărătorul sau utilizatorul unui produs comercializat prin intermediul site-ului www.mriron.ro , redactată sau oferită pe baza experienței personale și a capacitații cumpărătorului de a realiza comentarii
A.13) Factură fiscală – este documentul contabil emis de către Vanzator Clientului, ce conține lista cu produsele vândute și prețul acestora, respectiv serviciile prestate clientului de către Vânzător în baza unui contract prestabilit sau nu
A.14) Coșul de cumpărături – aria din cont care permite utilizatorului să adauge produse comercializate prin intermediul magazinului online
A.15) Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume de bani, datorată de Client Vânzătorului reprezentând, contravaloarea produselor comandate și a costurilor de transport
A.16) Descrierea produselor – detalierea specificațiilor și informațiilor nutriționale aferente fiecărui produs, existente pe site-ul subscrisei
A.17) Preț Vânzare – reprezintă contravaloarea produsului comercializat prin intermediul site-ului www.mriron.ro
A.18) Afilierea – este acțiunea prin intermediul căreia o persoană fizica, poate deveni afiliat pe site-ul nostru
A.19) P.A – Persoana afiliată, utilizatorul căruia i se pune la dispoziție un cod de afiliere, în baza căruia poate transmite persoanelor interesate un cod promoțional unic
A.20) Cod promoțional unic de afiliere (C.P.U.A) – modalitatea de identificare a utilizatorilor afiliați
A.21) Utilizator Cod Promotional (U.C.P) – persoana care deține, primește sau folosește un Cod Promoțional
A.22) Puncte afiliere – punctele în valoare de 1 leu (RON) valabile exclusiv pentru achiziția de produse MrIron care nu au valoare economică și nu pot fi solicitate sub formă de retragere de numerar, transfer, virament
B.1. Înregistrarea unei comenzi pe site presupune acordul anterior sau simultan cu aceasta manifestat de Cumpărător, cu privire la: procesarea comenzii în vederea livrării produselor comandate, selectarea produselor din stocul subscrisei, pregătirea coletului în vederea expediției, comunicarea către partenerii de curierat a informațiilor despre livrarea comenzii
B.2. În situații excepționale, Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza cantitatea de bunuri din comanda primită
B.2.1.1. În situația în care Comanda suferă modificări, Clientului i se va aduce la cunoștință de îndată modificarea survenită
B.2.1.2. În situația în care Clientul a efectuat deja plata on-line a comenzii, Vânzătorul va transmite în termen de maxim 48 de ore departamentului financiar coordonatele de plată pentru restituirea diferenței de preț cuvenită clientului
C.1) Plasarea Comenzilor este permisă exclusiv Clienților / Cumpărătorilor / Utilizatorilor. În funcție de comportamentul manifestat anterior pe site, accesul la comenzi poate fi limitat pentru motive justificate
C.2) Comunicarea cu Vânzătorul se asigură prin intermediul adresei de contact: contact@mriron.ro sau la numărul de telefon: 0732735268, ori prin intermediul coordonatelor de contact existente pe site-ul nostru la secțiunea Contact
C.3) Toate prețurile afișate pe Site sunt exprimate în moneda națională Leu (RON) si includ T.V.A. fiind considerate prețuri finale
C.4) În cazul în care Cumpărătorul optează pentru plata on-line a produselor achiziționate, Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele costuri și taxe suplimentare suportate de Cumpărător în legătură cu plata (conversie valutară, comisioane de plată), întreaga responsabilitate aparținând acestuia
C.5) Vânzătorul își asumă întreaga responsabilitate pentru informaţiile existente în fișa tehnologică și nutrițională a produsului
C.6) Fișele tehnologice sau nutriționale ale produselor pot fi consultate la adresa sediului social, disponibilă în secțiunea Contact
C.7) Imaginile și informaţiile prezentate prin intermediul site-ului www.mriron.ro, nu reprezintă o obligație contractuală acestea fiind cu titlu de prezentare
C.8) Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele greșeli gramaticale / informaționale neintenționate cu privire la specificațiile produsului
C.8.1) Vânzătorul își asumă răspunderea pentru calitatea și conformitatea produselor comercializate
C.9) Subscrisa conform prezentei secțiuni pune la dispoziția Clienților / Cumpărătorilor / Utilizatorilor posibilitatea de afiliere
C.9.1) Afilierea: este acțiunea (solicitarea) prin intermediul căreia orice persoana poate deveni afiliat pe site-ul nostru.
C.9.2) Contul de afiliere generează un cod promoțional unic (C.P.U.A), atribuit utilizatorului afiliat pe care acesta îl poate transmite altor persoane interesate
C.9.3) Prin utilizarea (C.P.U.A):
– persoana afiliată (P.A) primește o reducere în valoare de 10% din valoarea comenzii pe care o emite utilizatorul invitat, sub formă de puncte care pot fi utilizate exclusiv în cadrul site-ului www.mriron.ro, pentru comenzi viitoare conform prezentei politici
– utilizatorul codului (U.C.P – persoana invitată) primește o reducere unică de 5% din valoarea comenzii efectuate
– cu titlu de exemplu privind aplicarea punctului C.9.2):
* dacă utilizatorul invitat face o comandă în valoare de 100 de lei, acesta va beneficia de o reducere în valoare de 5% pentru respectiva comanda – costul final datorat pentru comandă fiind de 95 lei
* persoana afiliată va primi sub formă de puncte contravaloarea sumei de 10 lei, reprezentând 10% din valoarea comenzii efectuate de utilizatorul invitat
C.9.3.1) Persoana afiliată va primi puncte aferente comenzilor pe care le efectuează persoanele invitate de acesta pe toată perioada de activitate a contului afiliat
C.9.4) Sumele acordate sub formă de reducere sunt valabile exclusiv pentru produsele achiziționate din site-ul subscrisei
C.9.5) Costurile de livrare nu fac obiectul reducerilor pentru niciuna dintre părți
C.9.6) Ulterior actualizării comenzii -U.C.P – persoana invitată- la statusul de procesare – „finalizat”, în termen de 5-10 zile de la actualizarea situației, P.A primește în contul său punctele
C.9.7) Punctele astfel obținute au valoarea de 1 leu (RON)/punct și pot fi folosite exclusiv pentru achiziția de produse Mr.Iron
C.9.8) Balanța punctelor utilizate se actualizează automat pe măsura ce acestea sunt folosite de P.A.
C.9.9) Subscrisa nu va transfera, vira sau achita contravaloarea punctelor în lei sau orice altă monedă acestea fiind destinate în mod exclusiv achiziției de produse Mr. Iron
D.1) Clientul își va selecta produsele prin intermediul Coșului de Cumpărături, alegând produsele dorite, și ulterior finalizând Comanda împreună cu modalitatea de plată și de livrare
D.2) Simpla adăugare a unui produs în Coșul de cumpărături nu echivalează cu acțiunea de finalizare a comenzii, acesta fiind o acțiune distinctă prin care comanda se transmite efectiv Vânzătorului, numai în situația în care Clientul este de acord cu conținutul acesteia, termenii și condițiile de utilizare a site-ului și a tuturor politicilor subscrisei
D.3) Finalizarea comenzii reprezintă consimţământul Clientului cu privire la achiziția produselor selectate, a modului de plată și a expediției produselor, la datele indicate în secțiunea Client / Livrare
D.4) Prin finalizarea comenzii Clientul declară de asemenea faptul că datele furnizate în Contul de Client sunt date reale, corecte, complete și adevărate, dar și faptul că a luat la cunoștință de cuprinsul tuturor Politicilor utilizate de subscrisa în relația cu Clienții / Cumpărătorii / Utilizatorii
D.5) Totodată prin finalizarea comenzii, Clientul își dă acordul Vânzătorului, ca acesta din urmă să îl contacteze în vederea confirmării comenzii sau a detaliilor legate de comanda
D.6) În situații excepționale Vânzătorul poate anula comanda Clientului, în urma unei notificări prealabile, transmise la coordonatele de contact indicate în Contul de Client, fără nicio obligație între părți pentru următoarele motive:
– datele furnizate de client sunt incorecte, incomplete sau nereale
– neacceptarea de către procesatorul de plăti a cardului, a tranzacției sau a ordinului de plată (o.p.)
– invalidarea plătii de către operatorul de plăti
E.1) Dreptul cumpărătorului de retragere din Contract, respectiv de returnare unui produs în termenul de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv și fără a suporta alte costuri în afară de costurile de livrare:
*Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
– în situația în care un Cumpărător dorește să se retragă din Contract, acesta va trebui să transmită un email la adresa contact@mriron.ro, cu subiectul: ”retur comandă nr. xx/ZZ.LL.AAAA) în cuprinsul căruia să cuprindă informarea Vânzătorului cu privire la voința sa
E.2) Pentru comenzile achitate, în care s-a solicitat retragerea în termenul prevăzut de lege și de prezenta politică, Vânzătorul va remite contravaloarea produselor returnate sau a întregii comenzi în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor
E.3) Modalități de returnare a sumelor către cumpărător:
E.3.1) Pentru comenzile achitate on-line cu cardul bancar – returnarea contravalorii se va efectua în contul din care a fost făcută plata
E.3.2) Pentru comenzile achitate ramburs – prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client
E.4) În vederea exercitării dreptului de retragere Clientul va trebui să remită produsele în starea în care acestea au fost primite de la Vânzător, cu ambalajul original intact si sigilat, fără rupturi sau avarii de orice fel. În situația în care printre produsele returnate se vor afla și produse care nu respectă aceste condiții, subscrisa va expedia bunurile aflate în stare de deteriorare înapoi către Client, returnând doar contravaloarea produselor conforme, cheltuielile de expediere a produselor deteriorate fiind suportate de Cumpărător
E.5) Având în vedere faptul că în cazul Contractului de vânzare încheiat la distanță Cumpărătorul nu poate constata prin propriile sale simțuri calitatea bunurilor pe care le achiziționează, acesta are dreptul să se retragă din contract, aceleași considerente sunt luate în calcul și pentru perioada de testare de 14 zile a produselor cumpărate on-line. Cu toate acestea în ceea ce privește produsele alimentare Directiva 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță statuează în cuprinsul art.16, lit.e) – furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator nu pot fi denunțate unilateral. Ca o dovadă de transparență și deschidere către Client / Cumpărător / Utilizator, subscrisa acceptă retururi și pentru produsele alimentare comercializate prin intermediul site-ului său cu condiţia ca ambalajul să nu fie deteriorat / desigilat
E.6) În situația în care se constată o diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea neglijentă a bunurilor, orice deteriorare cade în sarcina Cumpărătorului, Vânzătorul fiind îndreptățit să recupereze diferența
E.7) Vânzătorul poate reține o sumă de bani, în vederea acoperirii diminuării valorii bunului de până la 40% din valoarea produsului returnat, sumă ce va fi comunicată Cumpărătorului cu ocazia inspectării bunurilor returnate
F.5) Termenul maxim în care soluționăm o reclamație este de 30 de zile de la momentul primirii acesteia
F.5.1) Daca cumpărătorul:
F.5.1.2) nu primește un răspuns la expirarea celor 30 de zile
F.5.1.3) primește un răspuns cu nerespectarea termenului de 30 de zile de la momentul primirii reclamației de către vânzător
F.5.1.4) este nemulțumit de modul în care a fost rezolvată sesizarea
F.5.2.1) Poate apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL)
F.5.2.2) SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluționare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianții, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.
Direcția de soluționare alternativă a litigiilor are competența să soluționeze alternativ litigii naționale și transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări servicii încheiate cu un comerciant care desfășoară activități în România, în sectoarele de activitate în care ANPC este competentă.
F.5.2.2.1) Pentru soluționarea alternativa a litigiilor (SAL), sesizarea sau reclamația Cumpărătorului poate fi transmisă în scris direct la DOS ANPC cu datele de contact următoare: Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro
Pentru și mai multe detalii, Cumpărătorii pot accesa link-ul afișat în site în secțiunea ANPC – SAL
F.5.2.3) SOL Soluționarea Online a litigiilor:
– Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor
– Dacă vă aflați în UE, Norvegia, Islanda sau Liechtenstein, puteți să o utilizați pentru a găsi cea mai bună soluție pentru problema pe care o aveți în calitate de consumator, pentru a discuta o soluție la problemă direct cu comerciantul sau pentru a conveni asupra unui organism de soluționare a litigiilor care să se ocupe de cazul dvs.
– Platforma SOL nu este asociată cu niciun comerciant. Puteți utiliza platforma SOL în toate limbile UE
– Termenul de acord prin intermediul platformei SOL este de maximum 90* de zile
– Dacă trec 90 de zile fără niciun rezultat, veți avea următoarele opțiuni:
* Încercați să găsiți o soluție cu ajutorul unui organism de soluționare a litigiilor. În acest caz, veți avea la dispoziție încă 30 de zile pentru a conveni cu comerciantul ce organism aprobat pentru soluționarea litigiilor se va ocupa de caz
F.5.2.3.1) Mai multe informații regăsiți la următoarea adresă: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks
F.5.2.4) Cumpărătorul poate alege mecanismul prin care dorește soluționarea litigiilor SAL/SOL
F.5.2.5) În situația în care negocierile pentru soluționarea alternativă a litigiilor eșuează, acestea vor fi deservite instanțelor de judecată competente de la sediul Vânzătorului
G.1) Subscrisa va păstra întotdeauna confidențialitatea informațiilor indiferent de natura acestora
H.1) Utilizatorul platformei www.mriron.ro are la dispoziție în permanență modificarea opțiunii cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru toate comunicările
H.2) Ulterior unei achiziții Vânzătorul va transmite către Client un e-mail prin intermediul căruia îl informează despre faptul ca a primit comanda sa
H.3) La momentul predării coletului către societatea care asigură livrarea bunurilor (firma de curierat), Vânzătorul va transmite un alt mesaj, prin intermediul căruia va anunța Cumpărătorul despre faptul că produsul a fost predat curierului, comunicându-i totodată și data estimată pentru livrare
H.4) Comunicările comerciale cu privire la statusul comenzilor pot fi transmise și telefonic
H.5) Clientul se poate dezabona oricând de la comunicările comerciale prin accesarea link-ului de dezabonare existent în cuprinsul mail-ului
I.1) Prețurile afișate în cadrul site-ului www.mriron.ro, includ TVA în conformitate cu prevederile legale în vigoare
I.2) Prețul total, modalitatea și termenul de plată sunt specificate pentru fiecare comandă în mod individual, Vânzătorul emițând o factură distinctă pentru fiecare comandă, Cumpărătorul fiind unicul responsabil pentru veridicitatea datelor comunicate către Vânzător în vederea facturării
I.3) Cumpărătorul are obligația de transmitere respectiv de actualizare a datelor de contact, de fiecare dată când situatia o impune, în vederea asigurării unei relații comerciale corecte
J.1) MrIron asigură ambalarea produselor în mod corespunzător, prin tehnici de ambalare menite să asigure integritatea expedițiilor sale
J.2) MrIron va efectua livrarea bunurilor pe teritoriul României, sau Uniunii Europene, prin curieri proprii sau prin intermediul firmelor de curierat partenere, împreună cu documentația necesară expediției
J.3) Vânzătorul practică o politică de transparență în ceea ce priveşte costurile de transport, acestea urmând a fi estimate sub forma unui tarif fix, în conformitate cu politica de prețuri practicată de firma de curierat
J.4) În situația în care prețul nu poate fi estimat la operarea comenzii, acesta va fi comunicat Cumpărătorului în cel mai scurt timp
K.1) Subscrisa încearcă în permanență să îmbunătățească produsele sale, si să asigure cel mai înalt standard de calitate pentru produsele comercializate
K.2) Pentru fiecare lot de produs comercializat de noi, efectuăm teste pe eșantioane prestabilite în vederea detectării eventualelor probleme
K.3) Comercializăm exclusiv produse aflate în termenul de garanție, depozitate în condiții de umiditate și igienă stabilite conform regulamentelor în vigoare aplicabile
L1) Prezenta politică și întreaga relație contractuală desfasurată între subscrisa și clientii săi se supune în totalitate legislației romane în vigoare
L.2) În cazul apariției unor neînțelegeri sau litigii între părți, aceste vor încerca în primă fază concilierea lor pe cale amiabilă
L.3) Cumpărătorii au oricând la dispoziție posibilitatea de transmitere a eventualelor reclamații la adresa de contact: contact@mriron.ro cu menționarea la subiectul mesajului a sintagmei „Reclamații produs”
L.4) Subscrisa desfășoară întreaga activitate cu urmărirea unui scop de înalta satisfacție a clientului, fapt pentru care suntem întotdeauna dispuși să soluționăm eventualele neînțelegeri pe cale amiabilă uzitând toate mecanismele prevăzute de legislația română